torsdag 5. august 2010

Alt på en gang?

Jeg har MASSE uferdige prosjekter på gang! Alt skal liksom gjøres til samme tid, og det fører som regel til (her i huset) at det meste blir halvferdig. Ja, mangel på garn skal også få litt av skylda.. vi er da på "ferie" og her finnes ingen garnbutikk.

Dette skal etterhvert bli til en liten elefant... nå er den bare en kropp, to ører og et par flate ben.

... ettethvert skal den bli seende mer eller mindre slik ut:

Denne kommer etterhvert til å bli lagt inn i nettbutikken min, BAD MONKEY på Epla.no


Denne hekler jeg på bestilling! Litt hvitt bomullsgarn mangler for at hodet kan hekles ferdig, og ha vil den bli slik:


Kjempesjarmerende med rufsete, mørkt hår, og øyne litt på stilk.

Denne neste er en av mine favorittoppskrifter, og den skal jeg gi til min lille frøken. Det er en dinosaur

Foreløpig er den mer lik en makk en en dinosaur, men når den blir ferdig blir den kjempefin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar