torsdag 12. august 2010

HUS

Jeg bare elsker gamle hus.. og jo eldre jo bedre. Her i Finnmark finnes det som kjent ikke mange hus som er eldre enn krigen, men noen skatter finnes også her, selv om de er av litt "nyere" dato.

Hva med dette huset foreksempel. idyllisk plassert ved havet, og med egen sandstrand


Ah, vil ha, vil ha!!

 Jeg synes det er helt fantastisk! Det er gammelt, men det er holdt i stand, så det er kjempefint! Det ligger litt skjermet, men samtidig er det sentralt! og utsikten kan man heller ikke klage på.

Eller hva med dette huset:



Dette er ikke i like perfekt stand som det forige, men jeg liker å se mulighetene ved dette huset! platene på veggen må skiftes med panel, uteområdet har potensiale til å bli kjempefint med en liten varanda kanskje.. og utsikten er fantastisk


Åsså det sjarmerende treet rett ved inngangsdøra! Det ville jeg ha fyllt med lykter med levende lys rundt juletider!

Vær så snill... selg et av disse husene til meg. bare ett... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar