tirsdag 10. august 2010

Pakke fra Panduro

I dag kom det ikke midre enn to pakker fra panduro i posten til meg. Pakker er jo alltid like spennende, så jeg dro med det samme for å hente den. Jeg må si at jeg synes at dette både er som julaften og bursdag på en gang, ja kanskje enda bedre, fordi jeg får akkurat det jeg ønsker meg. Minuset er kanskje at jeg får regninga også.  Hehe

På det første bildet her, ser dere uro-oppheng. de var kjempebillige (under 20 kroner hvis jeg husker rett), men. Nå skal det altså produseres Uroer her i gården. Eneste utfordringen blir å finne ut av hvordan jeg skal feste de ulike delene til hverandre.

På neste bilde er det plaint, gult bomullstøy, og det siste bildet er en pakke med 24 hobbyfilt-biter i assorterte fager.

Til sist fikk jeg noe som var meget etterlengtet... nemlig 6 (!) kilo med polyesterfyll



Dette skal bli til masse nye amigurumis og sydde leker.

1 kommentar: