mandag 27. september 2010

Garn, garn, garn og hund!

Den som bare kunne kommet ut av garnbutikken med bare det man trenger. haha. Jeg skulle innom garnbutikken for å kjøpe noen nøster med hvitt og brunt garn, og da fulgte det (på mystisk vis) med tre ekstra nøster med garn i posen hjem...

.... eh ja... vel, la oss si fire da....
Jeg kom nemlig over en oppsprift i går på nettet som jeg bare MÅ teste ut! Jeg tror det kommer til å bli bra:), dette er i alle fall den fineste lillafargen jeg har sett på lenge.

Dette blir litt sånn: Charlotte skal gjøre noe hun egentlig ikke kan.. men alle kan vel lære, eller?
Garnet er kjeeeempetynt, og heklenålen er så liten at jeg synes den er litt skummel rett og slett. Resultatet skal jeg selvfølgelig vise dere her på bloggen.
Se på lillenåla, da! Vedsiden av ligger nål nr 3 og ser KJEMPESTOR ut!

Til slutt må jeg bare vise dere hva jeg fant på bruktbutikken tidligere i dag. Jeg skulle innom for å se om de hadde en gammel kommode jeg kunne pusse opp. Vi er i desperat behov etter oppbevaring her i huset. De hadde selvfølgelig ingen kommode, og det har de i grunnen ikke hatt de siste gangene jeg har vært der heller, men de hadde en masse HARDY- bøker *Lykke*, og denne lille saken. Er den ikke fin?


2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se, hvilke hækleprojekter du skal lave med det tynde garn. Du skal nok klare den tynde nål:)
    KH Puk

    SvarSlett
  2. haha! Det er noe rart med garnbutikker - jeg skulle kjøpe to knapper her om dagen, og kom ut igjen med en hel pose garn...:-) Og ellers må jeg bare få si at du lager de herligste hekladyrene jeg noen gang har sett. Er stum av begeistring og håper du aldri aldri slutter med dette:-)

    SvarSlett