onsdag 8. september 2010

Hva er dette?

Jeg kjøpte noen fantastiske mønster på Etsy i går, og da MÅTTE jeg jo bare innom garnbutikken i dag for å kjøpe garn. Jeg satte i gang med det samme jeg kom hjem, og dette er resultatet etter vel 20 minutter med hekling. Jeg bare elsker å prøve ut nye mønster! Det er like spennende hver gang å se amigurumien ta form. Jeg må foresten si jeg liker fargekombinasjonen. Som dere ser på bilde så stikker det en tråd ut blant maskene, dette er min maskemarkør! Jeg synes det enkleste er å bruke den korte tråden som blir hengende når man har heklet den første runden som maskemarkør. Noe annet blir kronglete synes jeg, det er jo bare å dra den ut når man er ferdig med runden, og sette den inn igjen foran neste.
Jeg klarer jo selvfølgelig aldri å bare kjøpe akkurat de nøstene jeg trenger, så disse nøstene fikk også være med hjem.

3 kommentarer:

  1. Skønne farver. Glæder mig til at se den færdige figur!

    SvarSlett
  2. ja hvad kan er MON ? ? hmmm .... Jeg har ingen idé ... min glæde at se, hvad figurerne deroppe på: ) Lækre farver, og garnet ser UD for at være en lækker kvalitet! mums :)

    SvarSlett
  3. Ja, dette garnet er mitt absolutte favorittgarn å hekle amigurumis av! Resultatet blir kjempefint og glansfult:)

    SvarSlett