onsdag 17. november 2010

Pakke!!

Jeg fikk pakke i posten i går, og nå føles det virkelig som julaften. Inni pakken lå nemlig det mest FANTASTISKE lappeteppe som jeg har kjøpt hos Nina på Budeiesøm. Dette teppet er sydd av retrostoff man bare kan drømme om, og det er det fineste jeg noengang har sett:) *lykke*. Det var virkelig ikke lett å bestemme seg for hva jeg ville kjøpe, fordi inne på Budeiesøm er det også et helt fantastisk lappeteppe i rosa/ orange *sukk*, og noen hærlige puter i gul- og brun-toner. Dersom pengboka hadde vært større, skulle jeg ha kjøpt alt!

10 kommentarer:

  1. Grattulerer med nytt teppe.
    Det var kjempefint.
    Mye fint å ønske seg på budeiesøm, ja.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig teppe! Masse fint hos Budeiesøm :)

    Marit

    SvarSlett
  3. Jeg skvetter HVER gang jeg ser noe som er "mitt" inne hos andre. Så hyggelig å lese at du er fornøyd ;). Det teppet har jo den beste baksiden ever ;). Flanellkose-side ;).

    SvarSlett
  4. Hello :)

    For et teppe..
    Skjønner godt du alt er blitt glad i det.
    Nina syr virkelig flotte produkter :)

    SvarSlett
  5. Gratulera får eg sei :o)
    Det var dritfint ja!!!

    Hu e flinke hu budeia der altså, men det e jammen meg du og snuppa!

    SvarSlett
  6. Kjempefine farger og mønstre- kos deg med teppet :-)

    SvarSlett
  7. SÅ fint :)
    Hva skal du bruke det til og hvor? overvejer selv å kjøpe et nå, hun lager virkelig fine tæpper. :)

    SvarSlett
  8. Hei Li! Jeg bruker det nå over ryggen på sofaen min. Det er så godt laget, og kjempeflott, så jeg kan absolutt anbefale deg ett av teppene til Nina

    SvarSlett
  9. Det er bare èn måte å beskrive dette på: HJERTEBANK!!!

    Kos deg med teppet:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett