torsdag 24. mars 2011

Something new

Ikea er jo bare et must når man skal flytte inn i ny leilighet, er det ikke? 
En ny karlstad 3 seters med verdens fineste trekk, en leselampe, en fantastisk blå pute og billy-hyller med glassdører. 
Litt morsomt med karstad-sofaen, da, som skal være så anvendelig fordi den kan byttes trekk på... bare det at trekket kan ikke vaskes, og sofaen må demonteres dersom man skal bytte trekk, haha. Ikke like fantastisk som det høres ut, altså... men fin sofa, for all del.

7 kommentarer:

  1. Av og til må man arbeide litt for luksusen;) Selv om det er litt arbeid med å skifte trekk på sofaen så er det hvertfall en mulighet, noe ikke alle sofaer tilbyr. Tror du kommer til å få en fantastisk innredet leilighet, du er kul:)

    SvarSlett
  2. Hvor pudsigt. Helt klart også den sofa jeg overvejer at købe når vi nu forhåbentlig inden alt for længe skal flytte. Enkel og pæn! Men åbenbart lidt besværlig med betræk ;)

    Kh

    SvarSlett
  3. Det er ikke bare bare med et betrekk som kan vaskes heller! Det er gjerne kjempe stort og kommer helt krøllete ut av vaskemaskinen igjen! Og får man bort krøllene - nei! Nå venter jeg spent på vår nye sofa, fra Living, og til jeg endelig kan si takk og farvel til vår krøllete ikea sofa gjennom 8 år!! Det er ikke en Karlstad altså, og jeg er i grunnen fan av ikea..:)
    Kos deg med å innrede ny leilighet, det er så gøy! :)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Hærlig at du skal flytte inn i ny leilighet da, da har du liksom unnskyldning til å handle inn litt nytt:-)

    Jeg kjøpte en stor Karlstad hjørnesofa før jul og håper det er lenge til jeg trenger å vaske trekkene, det var et sant slit å sette den sammen. Men slik det ser ut nå er den grå fargen genial og skjuler alle eventuelle flekker og skitt. Jeg hadde en mintgrønn sofa tidligere så dette er heaven! Og sofaen er kjempegod å sitte i og sove middag i! Anbefales, Møbel Pøbel!

    SvarSlett
  5. Ehhh, her gikk det litt fort! Jeg mener: Anbefales, Bad Monkey. Var nettopp innom MøbelPøbel;-)))

    Snøstormhilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  6. Fin-fine ting! Jeg har hatt to Karlstad, og puttet begge i vaskemaskinen (ikke bokstavelig talt da..hehe;) Gikk heeelt fin:)

    SvarSlett
  7. Takk for nytting informasjon om sofaen, har store planer om å kjøpe meg en sånn selv. Haha, og Ikea som skryter så fælt av at trekket kan vaskes, da! :P

    Håper du får en fin fredag!

    SvarSlett