fredag 11. mars 2011

Strikkede amigurumis


Disse strikkede amigurumiene er bare helt fantastiske, synes dere ikke? Litt anneledes, litt rare, og veeeldig søte. Dette viser at du trenger ikke være en mester med heklekroken for å lage fine amigurumier. Føler du deg mer vel med strikkepinner, finnes det også et knippe mønstre du kan prøve deg på! Disse er fra cheezombie.

Her i gården er det stille på handarbeidsfronten. Vi har ennå ikke kommet oss inn i egen leilighet, og bor hos mine foreldre mens vi venter på flyttelasset vårt. Jeg har startet i ny jobben min, og har jobbet i 2 uker allerede! Jeg trives kjempegodt. Dette blir bra.

8 kommentarer:

  1. Ååå, så mange fine!! Lykke til med flyttingen, når den tid kommer :)

    SvarSlett
  2. Ja, verkligen fina!! Synd att man inte kan sticka. :-)

    Ha en härlig fredagkväll!

    SvarSlett
  3. De var søte, ja:-) Særlig fisken og sauen! Tror likevel jeg ville valgt meg heklenåla til amigurumis til tross for at jeg er en ihuga strikkefant. Med hekling kan du lage så utrolig mange artige fasonger:-)

    SvarSlett
  4. Kyllingerne!!!!!!!!!! De er bare søde:-)

    SvarSlett
  5. Hihihi, desse var berre heilt KNALL! Skikkelig artige former og fargar. :) Lykke til vidare med flytting! Ha ein god laurdagskveld!

    SvarSlett
  6. Så utrolig kule!!

    Lykke til i ny jobb og ny leilighet. Det blir bra!

    SvarSlett