onsdag 10. august 2011

Det hadde vært gøy


Når jeg hekler, kommer jeg hele tiden tilbake til disse bordskånerne. Det er herlig tankefritt arbeide som fint kan kombineres med et godt program på TVen. Og ikke minst, så er det en fin måte å få brukt opp litt restegarn. Det finnes utallige fargekombinasjoner en kan benytte seg av, og det er alltid like morsomt å se hvordan de blir til slutt.

For nye lesere så er det et gratismønster, eller kanskje mer en "manual" her



Disse to bordskånerne har blitt heklet iløpet av de to siste dagene, og er i samme farger. De ligger nå inne i nettbutikken min

Men så til det jeg egentlig skulle fram til med dette innlegget. Mønsteret på bordskånerne har blitt mitt mest populære innlegg, og jeg vet at mange av dere har laget deres egen verson av disse. Jeg har sett noen av de, og er helt imponert over det fine arbeidet, og de flotte fargekombinasjonene dere koker sammen. Det hadde vært gøy om dere som har laget bordskånere legger inn en link her under i kommentarfeltet (eller sender en mail), slik at jeg kan vise dem fram her på bloggen.



13 kommentarer:

  1. de er så flotte !! Kanskje burde orøve meg, de jeg har begynner og bli ganske utslitne. Ha en flott uke!!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte i friske farger.
    Ha en fin uke.
    Annelive

    SvarSlett
  3. De er vildt søde - og tak for link til opskrift

    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlett
  4. Å er det sånn du gjør det ja ;) Jeg hadde en diy på glassbrikke inne på bloggen min . Jeg har aldri lest en oppskrift ( er veldig fersk på hekling ) og jeg har et stort hull i midten . Nå vet jeg hvordan jeg skal gjøre det ;) Takk !
    Dine bordskånere er veldig fine :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Jeg har jo en, og er helt vildt glad for den :0)
    de er super skøne de nye du har hæklet ♥

    SvarSlett
  6. Flotte, dem maa jeg proeve en dag.

    SvarSlett
  7. Her er linken til min første, som du nok allerede har sett.

    http://ellemellegiraff.blogspot.com/2011/05/herlig-bordskaner.html

    Jeg skal definitivt lage flere, men siden jeg har fått Carpal tunnel syndrom i hånda, får jeg ikke lov å hekle noe før den blir bedre. De sier det skal gå over etter fødselen, så vi satser på det! :) Oppskriften er fantastisk!

    Torsdagsklem fra Hilde

    SvarSlett
  8. Dine bordskånere er super skønne, jeg har selv hæklet efter dit mønster. Du kan finde dem lidt nede på dette link: http://dortea.blogspot.com/search/label/h%C3%A6klerier

    SvarSlett
  9. Hejsa igen.
    Dette link er vist lidt bedre :
    http://dortea.blogspot.com/2011/01/hklede-bordskanere.html

    SvarSlett
  10. Bordskånerne dine er bare så sinnsykt vakre! :)

    SvarSlett
  11. Hei! Hvor bestiller du de små klistrelappene med info fra? Jeg skulle gjerne hatt sånne til min produksjon.. ;) du lager nydelige ugler, og eldstedattera mi er sååå forelsket i hekla dinosaurene

    SvarSlett