torsdag 5. august 2010

Jihaaa!

Nå begynner det å bli stell på sakene. I går kom disse i posten, bare to dager etter jeg bestillte de fra optimalprint. Kortene er kjempefine, jeg er superfornøyd, og det beste er at de kom i sin egen lille eske slik at jeg har kontroll. Det fantes mange ulike design man kunne velge mellom, og dersom man driver mer seriøst, kan optimalprint designe kortene for deg. Dyrt var det heller ikke! jeg bestillte 250 stykk, og disse kostet bare 139 kroner. Jeg kommer helt klart til å bruke optimalprint neste gang jeg har bruk for visittkort. Eneste minuset er kanskje at disse ble bestillt FØR denne bloggen ble opprettet... så nå har jeg "kveldskos" fremover bår jeg skal srive blogg-adressen min på baksiden av 250 visittkort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar