mandag 9. august 2010

Nytt Mønster

Jeg jobber med et nytt mønster om dagen, og denne gangen skal det skrives ned grundig. Jeg er ikke alltid like flink til å skrive ned mønstrene mine, noe som gjør at det ofte bare blir ett eksemplar av hver leke. Dette skal bli til en løve med rufsete hår, og kjempelang hale. Jeg er ferdig men første prøve-løve, men er ikke sikker på om jeg er helt fornøyd med armene. Mulig det blir nye armer på lille løve-far. Også har jeg et lite øyne-problem. Øyne er noe av det jeg synes er vanskeligst med amugurumis. De gjør liksom hele uttrykket, og er kjempeviktige!


Fargen på Løven ser litt blassere ut på bildet enn den er i virkeligheten. Egentlig har den en kjempefin Lys, Sennepsgul farge. Halen og håret er heklet med loop-stitches eller "løkke-masker", og var kjempemorsomt å hekle! Jeg klarte nesten ikke legge den fra meg, men var så spent på resultatet at jeg måtte hekle den ferdig med det samme jeg begynnte på den. Løven blir lagt ut for salg i epla-butikken min når den er klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar