mandag 9. august 2010

Oslo-Weekend

Jeg var i Oslo i helga, bare på en spontan helgetur. Siden jeg har jobbet hele sommeren, var det deilig å komme seg litt bort. Det ble ikke så mye shopping, men litt interiør-greier fikk være med i kofferten hjem. Først er det kjempesøte spikere som blir til knagger hvis man spikrer dem i en bjelke, veggen eller kanskje en bit med rekved. Jeg kjøpte også kjempefine knotter til en kommode eller skap. Jeg har en ting for knotter, og kjøper alltid nye dersom jeg finner noen jeg "ikke kan leve uten". Med andre ord, så har jeg ingen plan om hvor de skal brukes ennå. Jeg har heller ingan plan for hva jeg skal bruke disse sink-boksene med tavlemaling til, men jeg synes de var kjempefine. Alt er kjøpt på Home and Cottage


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar