torsdag 5. august 2010

Restegarn = Lappeteppe

All amigurumi-heklingen min har ført til en STOR mengde med restegarn. Og det finnes vel ingen bedre måte å bruke disse på enn et stort, fargerikt lappe-teppe? Jeg har aldri heklet sekskantede bestemor-lapper før, men jeg synes resultatet ble kjempefint, og i løpet av noen dager med lappe-dilla, har teppet fått en ganske så respektabel størrelse allerede. Snaaart passer det dukkesenga, men målet er at det skal bli et fargerikt, retro innslag i sofa kroken.  
Mønster på hexagon- lapper fant jeg på denne bloggen.

1 kommentar:

  1. åj, det var fint! Følger med i butikken din, du driver jo og hekler noen vanvittig tidkrevende prosjekter. Det tror jeg ikke folk skjønner, men JEG vet det ihvertfall! Tusen takk for hilsen i bloggen. Lilla og hvitt var ikke et dumt tips til aperanglehåndtak:)

    SvarSlett