mandag 20. september 2010

2 i Spann

Jeg kom over denne nettbutikken (http://www.toispann.no/) når jeg surfet på nettet, og jeg er blitt skikkelig forelsket. Her er så utrolig mye flott og sjarmerende, ikke minst til barn. Storfavoritten er den hvite vegghylla med masse ulike hyller i, men til en pris på over 2500 kroner får jeg vel bare nøye meg med å sikle, dersom vi ikke er kreativ og lager en slik selv. Ah, den skulle ha gjort seg bra på et av barnerommene, eller kanskje til og med i stua.

Det som er så fint med mange av disse produktene, er at dersom man er litt nevekyndig, så kan man faktisk lage mange av disse selv. En billig dinosaur fra lekebutikken og litt spraymaling, og vips så har du utrolig fansy nips til hylla på barnerommet. Har du en mann som er god med spiker og sag (eller er du det selv), kan du faktisk lage hyllen selv. Både elefanten og stable-leken kan hekles selv, puta kan du sy, og hjulene og "understellet" til elefanten sager man ut av en liten plankebit. Dersom man har litt fantasi, er det utrolig mye man kan lage på egenhånd.

Selv er jeg så heldig at jeg har en kjæreste som er tømrer, så dette burde være hans bord. Med litt godsnakking og et par dytt i ryggen får jeg kanskje hyllen jeg vil ha (ja, han har en tendens til å utsette ting som skal gjøres i hjemmet).



























En annen hylle jeg også kunne tenke meg er denne fra http://www.bolia.com/. Den heter "track reol" og koster fra 1999 kroner, men burde også egentlig være enkel og grei å bygge på egenhånd. Jeg skal fremme forslaget for mannen, så får vi se om det blir nye hyller på oss.

1 kommentar:

  1. Ååååå fy, her var det mye tøfft......ikke bra for lommeboka mi....hehe.

    Fant en knalltøff retro tapet, kanskje den skal komme opp på barnerommet ;)

    Takk for tips ;)

    SvarSlett