fredag 3. september 2010

I dag

Jeg var redd jeg hadde mistet lysten på å hekle her et øyeblikk, men det varte ikke lenge. I det siste har jeg holdt på med store prosjekter, og jeg har ikke verdens beste tålmodighet, så jeg ble litt lei. Nå derimot synes jeg det er kjempemorsomt igjen når det begynner å tynnes litt ut i UFO-bunken min. I forige innlegg viste jeg mitt siste mønster, og jeg er allerede i full gang med å gjøre endringer på dette. Denne gang skal jeg hekle en rev etter samme malen. Som dere kanskje legger merke til, så skriver jeg mønstrene mine på engelsk. Dette er rett og slett fordi de fleste amigurumimønstrene kommer på engelsk, og begrepene sitter liksom litt bedre på Engelsk enn på Norsk. Å oversette til Norsk tar liksom litt tid.

Planen er altså å lage en serie med ulike dyr etter samme mønster..  det er planen altså.. men så får vi se hvor lenge jeg holder ut å hekle det samme mønsteret.


Lillesøster har foresten blitt saue-eier, og det ser ut som at den falt i smak. Hun har løpt rundt i huset med den, og danser i sofaen. Sauen har fått ny bleie på, og lillesøster pakket den inn under dyna og la det til å sove i senga.



1 kommentar:

  1. prøver lige igen, den første gik helt galt.

    Det jeg ville skrive var, at jeg virkelig er imponeret over dit hækletalent. Udgiver du ikke snart en bog med dine opskrifter? :)

    kh Sarah

    SvarSlett