søndag 26. september 2010

Prosjekt: Få litt farge inn i heimen

Lørdagen ble brukt ruslende på sentrum sammen med familien. Vi var innom Mekonomen, og til min store fryd, så oppdaget jeg at de hadde spraylakk på tilbud. En boks kostet bare 30 kroner. Jeg var mildt sagt entusiastisk. 4 bokser ble med hjem, og jeg tror jeg må dra tilbake på mandag for å kjøpe flere (hihi). Allerede samme dag måtte det selvfølgelig sprayes, og en trefarget bilderamme fra Kid interiør er første som måtte til pers. Dette tilbudet på spraylakk passet i grunn meg ganske bra akkurat nå, for jeg synes at alt er så grått og kjedelig her i heimen. Jeg har rett og slett behov for et lite fargeboost. Den nye ramma gjør seg riktig så godt på hylla nå, synes jeg selv.
 Gult er fresht, og her er første laget med lakk kommet på. Desverre nådde jeg ikke ta bilde av det ferdige resultatet før det ble mørkt, men dere skal få se det en annen dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar