tirsdag 12. oktober 2010

Min Føste Award!

Jeg har fått min første award, og dette var stas, synes jeg:) Awarden kommer fra Stines Hjem - Livet på landet , en søt interiørblogg med helt fantastiske bilder.

So mottager av denne awarden har jeg da fått tre morsomme (og vaaaanskelige) oppgaver å gjøre, nemlig:
- Vise frem mitt favorittbilde, og beskrive hvorfor det er akkurat det
- Skrive en rar/ morsom / flau ting om meg selv
- Sende awarden videre til  minst 3 blogger

Ah, vanskelig

La oss ta første utfordring først, da
Jeg har så mange fine bilder av barna, at der klarer jeg rett og slett ikke finne en favoritt. Men bortsett fra bildene av barna mine, så er dette bildet min absolutte favoritt. Dette fant jeg på en blogg for så lenge siden at jeg ikke husker hvor det var, og det er så absoutt drømmehuset. Det er rett og slett bare magisk, og får meg til å tenke på sene kvelder på terassen med et pledd og en bok på en gammel gyngestol, og kakao og krem foran peisen på kalde høst, og vinterdager. *lykke*

Så til neste utfordring.. Skriv en morsom, rar, flau ting om deg selv... ehm... dette var vanskelig!
Dersom jeg skulle støte på en Svenske etter å ha drukket mer enn ett glass vin, tror jeg at jeg er "kjempeflink" til å snakke svensk. Så flink faktisk, at jeg selv er overbevisst over at det er flytende. La oss bare si at jeg langt fra praten flytende svensk... Heller litt sånn som Skavland på fredagskvelden:) hihi, pinlig! Det må være noe som henger igjen etter min tid som reiseleder for skandinaviske gjester for My travel.

Til sist skal jeg sende denne awarden videre til tre velfortjente blogger:

Den gode feen er vel den bloggen jeg har fulgt lengst. Hun har ikke bare en utrolig inspirerende blogg, men også et kjempevakkert hus, og ikke minst noe som må være Norges vakreste lekehus til barna

Sukkertøy for øyet er en sjarmerende interiørblogg. Dama bak denne bloggen har virkelig sans for detaljer.

Fargevandring er en kreativ og herlig blogg. Denne dama lager de mest FANTASTISKE lappetepper, og bloggen er definitivt et lite lyspunkt.

Utfordringene til de som np har fått en award, er jo da å sende den videre til noen de synes fortjener det:)

2 kommentarer:

  1. Så koselig :)
    Utrolig flott det huset i ditt favorittbilde!! Virkelig en drøm av et hus! Skulle likt å se innsiden, hehe...
    Tre flotte blogger du sendte awarden videre til også :)

    SvarSlett