tirsdag 14. desember 2010

Bad Monkey



Siden den har blitt etterspurt, har jeg heklet en ny ape-pung. Litt anneledes enn sist gang fordi jeg ikke skrev ned mønsteret og fordi jeg har brukt mint istedetfor grønnt. Jeg må si at jeg liker denne bedre enn forige, og synes fargekombinasjonen ble riktig så bra.
Denne ligger nå ute i nettbutikken min.

Apen matcher foresten perfekt mine mye innslag i retro-stoffsamlingen.
Disse byttet jeg til meg med Kiiromi mot en heklet rødhette og ulven- amigurumi.


5 kommentarer:

  1. kjempe tøff og fargene passet perfekt!

    SvarSlett
  2. Den er sød den abe, rigtig sød :0)

    SvarSlett
  3. Den er vel nok fin.. elsker den.. Linker til din blog i morgen formiddag... du er totalt inspirerende med dine hæklerier. Kh Christina aka Rappedikke

    SvarSlett
  4. Love love love love the monkey! You do excellent work!

    SvarSlett