søndag 10. april 2011

bordskåner



En ny bordskåner


Baksiden


Og en til "in the making"


8 kommentarer:

  1. de der er så stilige !! LIkte fargene du har valgt! Ha en flott ny uke som er rett rundt hjørner!

    SvarSlett
  2. For et herlig mønster! Elsker fargene du har kombinert på den siste :)

    SvarSlett
  3. Hej Charlotte,

    Er helt vild med dine bordskånere, og vil rigtig gerne prøve at hækle en selv.
    Jeg er dog rimelig ny indenfor hækling, og skal helst følge en opskrift, så vil høre om det er et mønster du deler ud af? Altså som på billede 3 - bagsiden af denne.

    Venlig hilsen Tine

    SvarSlett
  4. Sikke flotte grydelapper/bordskånere. Skal lige have luret hvordan bagsiden kommer til at se sådan ud!

    SvarSlett
  5. Grytekluten er heklet av to like store deler som er heklet sammen :)

    SvarSlett
  6. Hei! Hyggelig at du liker gryteklutene mine - og at du bruker oppskriften! Jeg ser imidlertid at du selger denne på Epla - det er IKKE ok. Jeg har gjort oppmerksom på det på bloggen min: Mine oppskrifter er kun til privat bruk og kan ikke brukes i kommersielt øyemed (dvs kan ikke selges på Epla eller andre steder). Sorry.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett