torsdag 25. august 2011

Jeg syr!


Jeg er virkelig i det arbeidssomme hjørnet om dagen. Iallefall når det gjelder sying...husarbeid blir vel heller nedprioritert. Jeg har sydd så mange ugler i det siste at jeg er helt fri for merkelapper (hjelpes) og rimelig utplukket i filt


bare rester igjen her, ser dere
Jeg har med andre ord fyllt opp nettbutikken med ugler i glade, fine farger. Ta gjerne en titt her


Jeg har ennå noen ugler som er ferdigklipt, men som må vente til merkelappene kommer. Jeg har bestillt merkelapper fra mina mamnband (der jeg alltid bestiller merkelapper). Denne gangen bestiller jeg blåe lapper med grønn skrift (favorittfarger). Jeg gleder meg til å se hvordan de blir:)


7 kommentarer:

  1. Dei er så søte! :) Du må gjerne gje ein lyd om du er interessert i ein bytehandel ;)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. skal hilse fra dattera og si at hun "nidigger" uglene dine! Jeg har planer om å kjøpe fra eplabutikken din.....må bare snike meg til det uten at hun vet, tjihi!

    SvarSlett