tirsdag 16. oktober 2012

I bok!

sakset fra Eplas facebookside

Noen av dere husker sikkert at jeg var i full julehekling i mai . Det er altså ikke slik at jeg er over gjennomsnittet glad i julen, men Epla hadde en konkurranse om å være med i årets julebok, og jeg ville altså ikke la sjansen gå fra meg. Nå har det seg slik at Epladamene likte Rudolfen jeg heklet, og mønsteret kommer i juleboka som kommer i butikkene på mandag. 
Jippii! Jeg vil gjerne vise dere Rudolfen min, men jeg skal vente til mandag slik at det blir en overraskelse for dere som har tenkt til å kjøpe boka:) 


4 kommentarer:

  1. Åh, så stas! Gratulerer med bokutgivelse! :)
    Gleder meg til å se bidraget ditt!

    SvarSlett
  2. Flink og kreativ svigerdatter!
    Klæm :)

    SvarSlett
  3. Spennende!!
    Jeg er også med i boka, så det skal bli spennende å se!!
    Klæm :-)

    SvarSlett
  4. Grattis! Den der havner på min ønskeliste til jul!

    SvarSlett