onsdag 13. februar 2013

WOW

Hekle rosa og oransje neshorn hodet




Hekle ram hodet i en vismann-grønn ramme
Hekle Color block Moose (BIG) i et tre hvit ramme

Hekle villsvin hodet i et tre lys lilla ramme.


Det er ikke ofte jeg kommer over amigurumis jeg blir ekstra imponert over. Jeg føler jeg har sett det som er å se, men DISSE amigurumitrofeene er helt syke! De blir heklet i Israel av Hadar Kaplan, og selvfølgelig er de utsolgt på ETSY. En slik en hadde blitt smaching på Konstances rom i ny-huset :)

8 kommentarer:

  1. De er da helt VILDT flotte og sjove - dejlig inspiration :-)

    SvarSlett
  2. Disse var jo superkule!! :-)

    SvarSlett
  3. Utrolig kult! Får virkelig frem smilet :) Jeg er ikke noe fan av dyrehoder på veggen, men disse kunne jeg faktisk tenkt meg...

    SvarSlett
  4. Wow!! Supertøffe!! Slik kan du jo hekle sjøl ;)
    Utrulig flotte argurumi og mønster du lagar! Imponert! :)

    SvarSlett