torsdag 5. august 2010

Drømmehuset

Etter år med skole, reiseleder-jobbing i utlandet, og skole igjen, er jeg SÅ klar for å få meg mitt eget hus. Dette er helt klart drømmehuset. Tårnet er jo bare helt fantastisk! Jeg ser for meg uværskvelder med en god bok, et pledd og kakao i hånda oppe i toppen av tårnet i en gammel ørelapp- stol. Jeg bare ELSKER utskjæringene, og detaljene! de små varandaene, for ikke å snakke om den overgrodde hagen.. åh lykke. Kjæresten, som er tømrer, deler ikke min romantiske boligdrøm. Jeg elsker jo gamle hus, han vet hvor mye arbeid det er. Han sier vi kan bygge nytt hus som ser gammelt ut, men det blir da ikke det samme? Det skal vises at det er brukt, det skal ligge historie i veggene, og ikke minst, så skal det være et gammelt, slitt tregulv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar