fredag 6. august 2010

Jakten på den perfekte Sofaen!

Jeg synes at sofa er vanskelig! Jeg finner liksom aldri den som er helt perfekt! For øyeblikket har vi en sort, forholdsvis billig skinnsofa, som ble kjøpt i all hast for noen år siden! Jeg er ikke fornøyd! Det blir så mørkt og trist i stua, og en ny lys sofa hadde ikke vært å forakte. Allerhelst vil jeg ha en sofa som er hvit, men med to barn er det kanskje ikke så lurt? I såfall må den være grov i stoffet slik at skitt ikke fester seg så lett

Denne fra Ikea er jo en gjenganger i mange hjem, men jeg ser for meg at syltetøy og sand skal føre til at man må rive av trekket flere ganger for uken for å rengjøre.. Noen som har erfaring med denne  i hvitt?
Denne fant jeg på skeidars hjemmesider. Den er ikke så dum. Litt mer kremfarget og tilsynelatende grovere i stoffet. Problemer er bare at ryggen består av flere puter, og dette synes jeg ikke optimalt. Har en tendens til å bli slengt rundt overalt.

Har dere noen tips til meg om fine, lyse stoffsofaer? Da hadde jeg blitt gla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar