fredag 24. september 2010

I forige uke tok jeg meg en rassia i leiligheten, og gjorde litt om på interiøret. Siden vi bor i en studentleilighet med uvanlig dårlige rom-løsninger kombinert med en alt for stor sofa som bare kan stå på en bestemt plass, er det bilder, nips, blomster og pynt som blir flyttet på.
Jeg tror jeg har usedvanlig mange bilder, og jeg liker å variere ulike bilder med vakre rammer, så sist jeg ommøblerte satte jeg like godt noen av bildene på en hylle i stua.
Rammene av rekved har foresten pappaen min laget til meg, etter en helgetur i fjæra for noen år siden. Heldige meg som har en så handy pappa.

Men over til noe annet, så er jeg jo ferdig med skolen over jul, og nå har vi endelig bestemt oss for hvor vi skal flytte, og det kjennes kjempebra. Jeg ser så utrolig frem imot å endelig kunne starte å etablere seg, få HUS, ikke minst, og vite hva og hvor man skal være de neste årene. Jeg gleder meg kjempemasse, barna gleder seg, og det skal bli så deilig å komme seg ut av denne slitne gamle studentleiligheten:)

Til slutt må jeg bare vise dere denne:
Denne pakken kom i postkassa mi for noen dager siden. Jeg var nemlig så heldig at jeg vant en av stoffpakkene i miss iris giwe away for litt siden... Så tuuusen takk, Siri, jeg elsker stoffene! De er kjempefine.

1 kommentar:

  1. Så bra at stoffene kom vel fram og at du likte dem:)

    Håper du finner på noe du kan lage av dem!

    SvarSlett