torsdag 30. september 2010

Lilla

Jeg har startet som smått å hekle med det lilla tynne garnet jeg kjøpte her om dagen, og som dere sikkert ser, så skal det bli en duk. Garnet er kjeeeeempetynt, men heklingen gikk alikevel bedre enn forventet. Dette er jo ikke så ulikt amigurumihekling, egentlig, bare litt mer å holde styr på iforhold til mønsteret. Uheldigvis så ser duken ut til å bli noe mindre enn jeg hadde trodd, og planen var jo at den skulle få sette farge på stue-bordet mitt. Hvordan den blir får jeg ikke vite før den er ferdig, så det er bare å fortsette å hekle, eller hva?

5 kommentarer:

  1. Jepp, keep up the good work!
    Jeg har sendt tapet forresten, håper du blir fornøyd med den:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Du er flink ;) har også siklet på slikt garn en gang, men orket ikke tanken på å hekle med så tynn nål og garn....men kanskje en gang....

    Gleder meg til å se resultatet ;)

    SvarSlett
  3. Oj, skjønner du må være en tålmodig sjel som hekler med det tynne garnet! Men fint blir det, og den lilla fargen var utrolig lekker:)

    SvarSlett
  4. Det ser rigtig fint ud :-) Og hvis du synes, den er for lille, når den er færdig, kan du måske improvisere nogle flere rækker. Du plejer jo at være ret god til hækling.

    SvarSlett
  5. JA, takk for tipset. Kanskje det kan la seg gjøre *tenke tenke*

    SvarSlett