torsdag 2. desember 2010


Det finnes omtrent ikke grenser for hva som finnes i amigurumi-verdenen. Jeg blir rett og slett nostalgisk når jeg ser disse Super Mario amigurumiene. Hærlig!


Linker:
SuperMario , Toad&Toadette og Luigio fra Wolfdreamer off the hook (gratismønster)
"Pirana Plant" fra Michellerheaume (Mønster)
"Bomb" "Blooper""Goomba" fra Tofugirl (Ferdigheklete amigurumis)
Yoshi fra Robotrich.comhttp://robotrish.com/post/567310628/free-amigurumi-yoshi-pattern (Mønster)
Mushroom fra Rosieplumpton (Ferdigheklet amigurumi)

7 kommentarer:

  1. heisann!!Ja nå kan du bare sette i gang har jobben i helga nå he he,kjempe fine og nostalgiske..Ha en fin helg!!klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Du lager så fine figurer! Jeg får skikkelig lyst til å prøve meg på noen! En rosa ape må jeg vel få til? :)

    Kristin

    SvarSlett
  3. Altså hvor er de griner! Min søn ville da også syntes de var lige i øjet - jeg må lige vise ham dem når han kommer hjem fra børnehave ;-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult! En vakker dag må jeg lære meg dette :-)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Knalltøffe amigurumier, du hekler vel slike i en fei du? ;);)

    Det ligger en award til deg i bloggen min, håper du tar utfordringen ;)

    SvarSlett
  6. Oj! Vilka härliga filurer! De där hade min son älskat! Han är Mariotokig precis som jag, hihi.

    Vad duktig du är :D

    SvarSlett
  7. Det här var nog det coolaste virkade jag sett nånsin!!

    SvarSlett