mandag 6. desember 2010

Pakke!


I dag lå denne pakken i postkassa mi. Den er langreist, kommer faktisk helt fra Danmark. Jeg fikk nemlig en kommentar her på bloggen for litt siden fra Viollykke om at hun hadde noe garn hun ikke hadde bruk for,som hun gjerne ville sende til meg.  Så utrolig generøst.

Ikke viste jeg at det skulle være SÅ MYE garn. Jeg vet ikke om dere kan se det, men pakken er kjempestor, og det måtte ha kostet kjempemye å sende denne pakken fra Danmark. Inni var det et helt plastnett fyllt av deilig bomullsgarm i alle slags farger, noen stoffbiter, ikke mindre enn tre armbånd og ja.. se selv :)


Jeg trenger vel ikke engang å fortelle at dette made my day! ah, så herlig. Dette er jo omtrent den beste gaven jeg kan få:)
Tuuusen, tusen takk skal du ha, Lykke:)

Jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å kaste meg over garnhaugen, så dette ble heklet i kveld, og det sender jeg tilbake til Danmark som en liten takk for pakken:)


4 kommentarer:

  1. Heldig du er!!
    Det er så stas å få sånne overaskelser:)
    Tror nok hun blir glad for de fine pungene dine;)

    Veronika

    SvarSlett
  2. Så gøy å få en sånn pakke da! Skjønner godt du ble glad for den:)

    SvarSlett
  3. Oiiii!!Så gøy,for en overraskelse;)ha en flott dag!!klem Linda:=)

    SvarSlett
  4. Ej hvor er du sød, de er lige som jeg kunne ønske mig, super super skøøøøøne, jeg takker af hele mit julehjerte. Og jeg er glad for du kan bruge garnet, her lå det bare :0)

    SvarSlett