mandag 6. juni 2011

En hjertepung



Jeg prøver meg på et nytt mønster. Jeg har lenge lekt med tanken på en hjertepung, og første forsøk ble en i sommerlig lyslilla toner med flotte prestekrager på. Forsiden av pungen florerer av flotte blomster og farger, mens på baksiden er det tre små prestekrager og litt løv. Den ble litt kronglete på ene enden av glidelåsen, men neste forsøk blir bedre! Da tenker jeg at jeg også skal sy en hempe til pungen, slik at man kan holde den som en liten veske.
Hva synes dere?

10 kommentarer:

  1. LIKER!!!

    Flinkis :)

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  2. DEN var supersøt!!
    DU har skills!! :D :D
    ELSKER DEN SERIØST!! :D :D

    Katrine
    thegentleflower.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Jeg syntes den er rigtig sød. Det er sjovt at prøve noget nyt, som man ikke helt ved hvordan resultatet bliver ;))

    SvarSlett
  4. Denne var utrolig søt!!

    SvarSlett
  5. Kjempesøt!! Syns det var en god ide å ha en hank, så har man også et sted å holde når man åpner glidelåsen :)

    SvarSlett
  6. Denne likte jeg!

    SvarSlett
  7. en ordentlig fin liten hjetepung. Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett
  8. Kjempesøt!!! Sånne må du lage flere av:)

    SvarSlett