onsdag 13. oktober 2010

Mumi

Husker dere denne?  Før å oppdatere, så, heklet jeg en lampeskjerm med mumi-mønster for litt siden. Uheldigvis ble den for liten til å tre på skjermen, så jeg rakk den opp, og begynnte like så godt på en ny.

Denne gangen strikker jeg! 

Jeg har strikket med muskatgarn, og dette er ganske trådete, så det blir ikke helt optimalt når jeg syr på mønstret, men jeg synes det blir fint allikevel. Jeg er kommet godt i gang som dere ser, og på bildet er jeg snart ferdig med å brodere mumi-pappa.

Og se! Denne gangen passer den:)

På dette bildet ser man også bedre hvordan fargen egentlig er

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det virkelig godt lavet! Super idé! :)

    SvarSlett
  2. Det der kommer til å bli kjempebra! Og for en utrolig god ide! Man kan jo lage ny skjerm til hvilken som helst lampe....takk for god inspirasjon:)

    SvarSlett
  3. For en flott blogg du har!!! Nå har jeg kost meg og sett på de flotte amigurumi figurene dine, og du er jo helt rå på de! Måtte melde meg give awayen din jeg! *smelt* En av mine favoritter blandt vesenene dine, var sjøhesten din:) jeg elsker nemlig sjøhester! Ha en fin dag videre.

    SvarSlett