tirsdag 12. oktober 2010

Så morsomt

Det er herlig å kunne være til inspirasjon for noen, og enda morsommere er det når jeg får bilder av noe dere har laget som er inspirert av min blogg. Jeg har herved fått inn mitt første "jeg-blir-inspirert-av-deg-bilde" av Mona V. Harling, som synes disse er minst like morsomme å lage som jeg synes selv. Hun har laget denne søte grisen, bare ved å se på bildene mine.
.
For dere som også vil hekle mine langbente dyr, så jobber jeg iherdig med å skrive de inn på dataen, slik at jeg kan legge de ut for salg.

8 kommentarer:

  1. Så gøy, da! Dyrene du hekler er skikkelig kule!

    SvarSlett
  2. Hihi...der er min femi-gris jo!! :-)

    Takk for publiseringen, Charlotte!!

    SvarSlett
  3. Så flott blogg du har :) Datt innom her via Kaptein Biff sin side og kommer gjerne igjen.
    Så kjekt å få bevis på at man er til inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Så gøy, det må jo være inspirerende for deg også. ☺

    SvarSlett
  5. Jepp, du inspirerer i bøttevis!!

    SvarSlett
  6. Å få slike bilder er kjempeinspirerende,ja. Og ikke minst kommentarene jeg får fra alle dere.

    SvarSlett
  7. Jeg har akkurta oppdaget bloggen din, fantastisk kule dyr du hekler altså. Jeg er ikke supergod på hekling selv, men håper jeg klarer å fortså mønstrene du skal selge, jeg skal hvertfall gjøre mitt beste=)

    SvarSlett